Monday, October 24, 2011

Bila blogger bertemu blogger...Part 1

Siapa sangka perjumpaan yang amat bermakna buat aku...Dengan Ijan @ nama penuh beliau Zulkekhan B Fauzi Saadi dari Sarawak..Beliau adalah pemilik blog http://jamlama.blogspot.com .Aku kenal beliau dalam telefon sahaja .Dan yang best bila jumpa dah macam kawan lama...

Perbualan telefon  pada hari jumaat sebelum jumpa Ijan  :

Aku : Ijan , ko kat maner?LCCT ke?
Ijan :  Aku on the way KL Sentral..
Aku : Ok , nanti jumpa kat sana..
Ijan : tak boleh!! Dah janji dengan Tuan Saiful ,jumpa kat masjid Bangsar je..
Aku : OK..


Inilah Ijan..Datang ke Semenanjung untuk  layan konsert 2 raksasa
Sweet Charity & Blues Gang...Dia ada ajak aku ,tapi aku ada hal yg tak dapat dielakkan.

Korang boleh layan cerita yg sama kat blog Ijan klik sini ,sempat juga aku bawa Ijan ke Nasi Kandar Kayu..haha.Pegi Amcop Mall..Aku dah cakap hari minggu baru best pegi...klik sini

Jam Omega Seamaster menemani Ijan




Ini adalah blog aku jugak http://sesikulipat.blogspot.com/...

Bersambung...

2 comments:

  1. Untung dpt jumpa Ijan... aku takda rezeki lg nak jumpa.. huhu

    ReplyDelete
  2. Insyallah bro,ada rezeki Ijan kata nak datang lagi...Kita kumpul ramai..haha

    ReplyDelete